Browse Author: root

Annemle Seks Keyfi Bir Başka

Hikaye okurlarımızdan biri geçmişteki hikayesini bizimle paylaşmak istedi. Bizde Siz değerli okurseverlerimize sunuyoruz. Keyifli dakikalar dileriz.Ve hikayenize başlayabilirsiniz.
Selam seks hikayesi tutkunları. Daha önce ensest bir çok hikaye okudum ama benim de başıma geleceği hiç aklıma gelmemişti. Annemle harika bir ensest deneyim yaşadım ve bunu size de anlatmak istiyorum. dedem köyde yaşıyor ve geçtiğimiz günlerde ciddi bir rahatsızlık geçirdi. Annem dedemin tek kızı ve yalnız olduğu için köye onun yanına gitti. Dedemin rahatsızlığı uzun sürünce annem de uzun bir süre orada kalmak zorunda kaldı. Tabi annemin de cinsel ihtiyaçları vardı. Orada kaldığı süre boyunca annem sadece mastürbasyon yaparak kendini tatmin etmek zorunda kalıyordu. Ben de son zamanlarda dedemin durumunu merak ediyordum ve bir hafta sonu yanlarına gitmeye karar verdim. Hemen bir otobüs bileti aldım ve yola çıktım. Uzun bir yolculuğun ardından köye ulaştım. Geldiğimde annem bahçe işleri ile uğraşıyordu. Beni görünce çok sevinmişti ama aşırı derecede de terliydi. Ben bir duş alayım oğlum hadi gel içeriye geçelim dedi. Tabi benim de bir duş almam lazımdı yoldan gelmiştim ve aşırı derecede de yorgundum. Annem de önce sen gir dedi. Girdim güzelce bir duş alıp rahatlayarak banyodan çıktım. Benden sonra annem girecekti ama o sırada tuvaletteydi. Ben tam tuvaletin kapısının yanından geçerken annemin inleme seslerini duydum. Mastürbasyon yapıyordu içeride bunu anlamıştım.
Hemen odama geçtim ama uzanırken uyuya kalmıştım. Ben uyanınca annemle birlikte bahçe işlerine devam ettik. Yine terleyince ben tekrar banyoya girdim. Zaten akşam saatleri gelmişti. Ben de banyodayken annemi düşünerek 31 çektim. Banyodan rahatlamış olarak çıkmama rağmen hala doymamıştım. Benim arkamdan da annem banyoya girdi. Girerken kapıyı da kilitledi. Neyse annem yıkanmaya başlayınca dedemi kontrol ettim derin uykudaydı. Dayanamadım ve bir çatalla yavaşça banyo kilidini açarak banyoya daldım. Neyse girdim annem benim geldiğimin farkında bile değildi. Su sesi yüzünden duymamıştı. Ben tamamen soyundum ve birden duşun perdesini açıverdim. Yarrağım önümde taş gibi olmuş annemin karşısında sallanıyordu. Annem beni o halde görünce şok oldu öylece bakakaldı. Annem bakarken ben hiç bozuntuya vermedim ve kalkan yarağımla oynamaya başladım.
Annem bana yanıma gel diyerek gülümsedi. Ben de şaşırmıştım kızmasını bekliyordum ama böyle bir tepki vermesi beni şok etti belli ki o da azmıştı. Hemen kızmadığı için rahatlamış bir şekilde duşa yanına girdim. Ellerimi annemin küçük göğüslerine attım ve okşamaya başladım. Bu arada dedemin banyosunda küvet vardı içerisindeki suyu tamamen boşalttım. Daha sonra da elimi annemin amına atarak oynamaya başladım. İlk defa annemin amına dokunmanın heyecanı vardı. Biraz daha okşadıktan sonra hemen kafamı amına gömdüm ve yalamaya başladım. Yumuşacık amını yalarken annemi küvetin kenarına oturtmuş ve bacaklarını da iki yana iyice açmıştım. Daha seks konusunda acemi olduğum için defalarca sikişen annemi nasıl yalayacağımı tam olarak bilemiyordum. Annem de sanırım bu yüzden beni kaldırdı ve sikimi ağzına almaya başladı. Çok iştahlı bir şekilde sikimi yalıyordu.
Artık dayanamayacak hale gelmiştim. Annemin ağzından sikimi çektim ve onu küvete yatırdım. Bacaklarını iki yana açtıktan sonra diz çökerek sikimi amına sokmaya başladım. Annemin amı çok dardı sikim içine girmekte çok zorlanıyordu. Daha fazla dayanacak halde değildim ve annemin ağzını elimle kapatarak sikimi amına kökledim. Canı çok yanmıştı altımda acıdan inliyordu ama bir yandan da bana devam et diyordu. Sikim tamamen içine girdikten sonra acısının geçmesi için biraz bekledim ve daha sonra da git gel yapmaya başladım. Çok dayanamadım zaten annemi 10 dakika falan sikebildim. Daha sonra da yarağımı çıkartıp annemin göğüslerine boşaldım. Duşumuzu alıp banyodan çıktık. Akşam aynı odada yatmıştık. Ben gece yine annemi siktim. Şu an bunu yaptığım için çok pişmanım ama o an çok zevk almıştım.

kardeşim hilal(uzun hikaye)

iyi günler ben melih.23 yaşında atanamamış bir öğretmenim.anlatacağım olayın temeli uzun yıllara dayanıyor.ensest ilişki birden olmaz.okuduğumuz hikayelerde gerçekleride vardır ama çoğu fanteziden öteye gitmiyor.benim anlatacağım olay ise gerçektir.inanmak size kalmış.kendimi tanıttım.kardeşim hilal ise benden 4 yaş küçüktür.olayın temeli 7 sene öncesine dayanıyor.o zamanlar ben 16 hilal 12 yaşındaydı.hilal küçük olduğundan o zamana kadar ona hiç cinsel ilişki gözüyle bakmamıştım.o gün okuldan geldim.evde kimse yoktu.bende ergenliğin getirdiği açlıkla çok azgındım.derken kapı açıldı hilal geldi.ortaokula gidiyordu ve üstünde okul eteği gömlek ve siyah uzun çorap vardı.siyah çoraplarının içindeki küçücük bacaklarına hasta olmuştum.o gün ona karşı ilgim başladı.o gün şakalaşma bahanesiyle her yerini elledim yarağımı sürttüm sonraki günlerde aynı şekilde…hilal küçüktü ve şakalaşma bahanesiyle yaptığımdan pek bişey anlamıyordu.derken benim lise bitti ve afyonda üniversite kazandım.hilalde geçen 2 yıl içinde büyüyor ve güzelleşiyordu.benim üniversiteye başladığım yıl o lise 2 ye gidiyordu.artık eskisi gibi şakalaşma bahanesiyle her yerine dokunamıyor sürtünemiyordum çünkü büyümüş ve olgunlaşıyordu.ben üniversiteye gittiğimde bu konuları uzunca düşündüm.bi yolunu bulup kardeşimle yatmalıydım.gerçekten kardeşim çok güzel bir kız olmuştu.sonunda uzun vadeli bir plan yaptım.kardeşimle abi kardeş ilişkisi değil arkadaş ilişkisi kuracak onu kendime bağlayacaktım.üniversitedeyken onla her gün veya 2 günde bir konuşuyor,ona abisiymişim gibi değil yakın arkadaşıymış gibi hissettiriyordum.ilk başlarda benle zoraki konuşan hilal artık bütün dertlerini anlatıyor hatta olduğunda sevgililerinden bahsediyordu.artık sıcak ortamı kurmuştum.artık ben onu aramadığım zamanlarda bile o bana mesaj atıyordu.geçen yıl hilal liseyi bitirdi ve denizlide üniversite kazandı.artık hilal tam bir afet olmuştu.yüz ve vücut olarak olağandan fazla güzeldi.karakter olarakta oturmuştu ve duygusal bir kızdı.ilk başlarda sadece cinsel yönden arzularken artık onu aşk olarakta istemeye başlamıştım.duyguları düşünceleri beni kendine hayran bıraktırmıştı.üniversiteye başladık ve benim son yılımdı.1 arkadaşımla beraber evde kalıyordum o ise özel yurtta kalıyordu.aramızdaki mesafe çok uzun değildi en fazla 2 3 saatlik bir yoldu.yarıyılda ikinci dönem yanıma gelmesi için ikna ettim.bir hafta sonu gelecek ve 2 3 gün yanımda kalacaktı.(8 mart 2013)Cuma günü gelmesi konusunda anlaştık.ev arkadaşımla konuyu konuştum ve ona kardeşimin geleceğini 2 gün kalacağını söyledim.aynı evde kalmalarının uygun olmayacağını doğru bir dille anlattım ve bana hak verdi arkadaşında 2 gün kalabileceğini söyledi.artık her şey hazırdı.zor günler için biriktirdiğim biraz param vardı.artık kafaya koymuştum.hem cinsel hem duygusal olarak yakınlaşmamızda bundan iyi bir fırsat olamazdı.Cuma günü 11 gibi aradı ve bilet aldığını saat 5 gibi afyonda olacağını söyledi.o gelmeden evi toparladım ve banyo yaptım.saat 4 buçuk gibi otogara gidip beklemeye başladım.dediği gibi saat 5 te otobüsten indi.kot pantolon siyah kazak ve siyah mont giymişti.pantolon vücuduna yapışmıştı.bi anda aklıma ona ilk ilgi duyduğum 12 yaşındaki bacakları geldi.aklımı toparladım ve sarıldık.kendi çantasından başka küçük bide el bavulu vardı.biraz da ağırdı.ne yapacaksın bu kadar eşyayı diye sordum.gülerek ne bileyim o kadar yanına geldik evde oturtmazsın gezdirirsin güzel mekanlara götürürsün herhalde dedi.bende gülerek feda olsun kardeşime dedim.neyse otobüsle eve geçtik.ben ona biraz dinlenelim 1 saat sonra falan hazırlanır çıkarız dedim.tamam abi dedi ve oturduk hasret giderdik muhabbet ettik.biraz zaman sonra hadi abi yeter dışarı çıkalım dedi.tamam hazırlanalım dedim.ona arkadaşımın odasını gösterdim.burda kalacağını söyledim ve odama geçtim.siyah keten pantolon beyaz gömlek ve blazer ceketimi giydim.saçlarımı da yaptım.salona geçip hilalin hazırlanmasını bekledim.10 dakika sonra odadan çıktı ve hadi gidelim dedi.aman allahım o nasıl bir şeydi.dizin üzerinde dar siyah etek siyah bluz ve siyah ince hırka giymiş ve süper olmuştu.bacakları meydandaydı.ince giyinmişsin afyonun havası çarpar dedim gülerek.olsun dışarıda mı oturcaz gittiğimiz yerler sıcaktır dedi.tamam dedim ve evden çıktık.evim çarşıda olduğundan istediğimiz yere yürüyerek gidebilirdik.dışarı çıktık ve hilal koluma girdi.dışarıdan görenler abi kardeş değil özel bir güne giden bi çift zannederdi.afyonun ünlü restaurantlarından birine gidip yemek yedik.herkesin gözü kardeşimdeydi.yemek yiyip yine yürüyerek bi pub’a gittik ve köşe masalardan birine oturduk.garson sipariş için gedi ve ben hilalin meyve suyu içeceğini zannederken bira istedi ve bende bira istedim.hilalin alkol kullandığını bilmiyordum ve ona ne zaman başladığını sordum.bir ay önce başladığını ama çok az içtiğini söyledi.aslında bu duruma sevinmeliydim.amacıma ulaşmamda etkisi olabilirdi.neyse biralar geldi ve içerken bana abi hep böyle oturmak yok eğlencez oynayacağız dedi.bende gülerek sen nasıl istersen dedim.2 şer bira içtik ve hareketli müzikler başladı.insanlar yavaştan oynama moduna geçiyordu.hilali içki hafiften çarpmıştı.acemi içici olduğu belliydi.hadi abi bizde oynayalım dedi.tamam dedim ve oynayanların arasına karıştık.vakit geçtikce sahne doluyor ve sıkışıyorduk.birkaç kere bedenlerimiz birbirine temas etmişti ve iyice azmıştım.vakit ilerledikten sonra başının döndüğünü söyledi ve oturduk.birer bira daha içtikten sonra abi ortam boğmaya başladı beni istersen evde devam edelim dedi.tamam dedim ve çıktık.eve giderken bayiden 6 bira ve meze aldım ve eve geçtik.salona oturduk o tekli koltuğa oturdu ben de yanındaki koltuğa oturdum.bilgisayardan hafif sesli slov müzik açtım ve içkileri yudumlamaya başladık.evde olduğumuzdan rahat davranıyordu ve bacakları ortadaydı buda beni kudurtuyor kendimi onun süt gibi bacaklarına bakmaktan alamıyordum.1 birayı içtikten sonra konuşması değişti ve bana eski sevgililerinden bahsediyor yalnız olduğunu falan anlatıyordu.sonra eee abi okulda bitiyo evlenirsin artık dedi.cesaretimi toplayıp senin gibi birini bulursam ancak o zaman evlenirim dedim gülerek.benim gibisini zor bulursun abi dedi gülerek.o zaman bekar kalırım bende nolcak dedim.hem ne varmış ki bende benim gibisini istiyosun dedi.güzelsin akıllısın ve duygusalsın dedim.hadi ya öylemiyim deyip kahkaha attı.ben artık iyice sarhoş olmasını istiyordum.birası bitti ve yeni bira açıp verdim.içiyor ve içtikçe sarhoş oluyordu.bense içiyor gibi yapıyor ama fazla içmiyordum.ayık kalmalıydım.evde de 3 bira içti.toplam 6 bira içmişti ve artık sarhoş olmuş kendini bilmiyordu.hadi kalk yerine yat burada uyuma dedim.beni duymuyordu bile.fırsat bu fırsat dedim ve gidip kucaklayıp odama götürdüm.amacım en azından kusarsa benim odama kussundu.kaldırıp götürürken gözlerini açtı ve gözlerimin içine baktı.zor bela yatağa yatırdım ve o kadar yakındık ki nefeslerimiz çarpışıyordu.sağol abi deyip yanağımdan öptü.bende karşılık olarak dudağından öpücük kondurdum ve tavrını bekledim.hafif güldü ve oda öptü.tahminimce ne yaptığını bilmiyordu çünkü çok sarhoştu.ama ne olursa olsun benim için film kopmuştu.dudağına yapıştım ve uzun süre çekmeden öptüm.karşılık vermiyor ama dudağını da çekmiyordu.dudağını bırakıp kulak memesinin altından öpmeye başladım hiç sesini çıkarmıyordu.kulağına yanaştım ve seni çok seviyorum dedim.bende abi bende dedi.ben tekrar dudağına yapıştım.amacım karşılık vermesini sağlatmak ve işi bitirmekti.dudaklarını kımıldatmaya,karşılık vermeye başladı.ne yapacağını öğrenmek için üstündeki bluzu çıkardım.hiç sesini çıkarmadı.sadece bana bakıyordu.hafifçe kaldırarak açık pembe sütyenini çıkardım ve o muhteşem göğüsleri karşımdaydı.yavaşça okşamaya başladım sadece hafiften kendisini geriye çekiyordu.göğüs uçlarına hafif öpücükler kondurmaya başladım.ıhh sesleri çıkarıyordu.göğüslerini bırakarak tekrar dudaklarına yapıştım.sonra tekrar kulağına yaklaşarak daha önce hiç biriyle birlikte oldunmu dedim hayır anlamında kafasını salladı.demekki bakireydi.ne olursa olsun bakireyse de bozacaktım.yataktan kalkıp soyunmaya başladım bir yandan da hilali izliyordum.yarı uyuyor yarı uyanık gibiydi.üst tarafı çıplaktı altında eteği duruyordu.çok azdırıcı bir sahneydi.bacakları müthişti.tamamen soyundum ve eteğini çıkarmadan bacaklarını okşayıp yalamaya başladım.iyice tahrik olmuştum.sonra eteğini çıkardım ve altında sadece yine açık pembe kilot vardı.kilodunu çıkardım ve amı karşımdaydı.müthiş görünüyordu.tam pürüzsüz değildi sadece küçük tüyler vardı.birkaç dil barbesi attım ve hilal hemen kendini geri itti.napıyosun abi dedi.tekrar dudaklarına yapıştım ve kulağına aşk sözleri fısıldadım.hafif gülmeye başladı.bundan sonra seninle sevgiliyiz bizi kimse ayıramaz dedim.evett artık yıllardır hayaliyle yanıp tutuştuğum ama girme vakti gelmişti.yarağımı hafif soktum ve kardeşime baktım biraz irkildi ama sarhoştu ve pek sağlıklı düşünemiyordu.yarağımı birden soktum ve kardeşim can havliyle ahhh dedi abi napıyosun sen ya dedi.ben ona cevap vermeden birkaç kez gidip geldim ve yarağımı çıkardım.daha önce hiç kızlık bozmamıştım ama duyduğum kadarıyla ilk gece fazla zorlamama bozup bırakma yönündeydi.yarağıma baktığımda üstünde biraz kan vardı.alttaki nevresimede 2 3 damla kan geldi.(inanmayanlar ve gerçek dostlar yoruma e mail adresini yazarsa kanlı çarşafın fotoğrafını gönderebilirim.)devam etmedim sadece kardeşimi öptüm göğüslerini yaladım ve peçeteye boşaldım.artık sabahı bekleyecektim.kardeşimin olanları hatırlamama ihtimaline karşılık üstünü giydirmedim bende sadece boxerimi giydim ve alttaki çarşafı çıkarmadan üstümüze pike örterek yanına yattım.olanları düşünüyordum.bi yandan mutluluktan uçuyordum fakat kardeşimin kızlığını almıştım ve kardeşimin ilerde evlenirken zorluk yaşamasına sebep olabilirdim.ama kardeşimi gerçekten seviyordum ve o isterse hiç evlenmez hep onla birlikte olabilirdim.ben bunları düşünürken kardeşim çoktan sızmıştı.bende uyumak yarını beklemek istiyordum fakat uyku tutmuyordu.saat 5 e doğru zorla uyuyabildim saat 7 de uyandım.kardeşim daha uyuyordu.kardeşimi izlemeye başladım.çok güzeldi ve her erkek arzulardı böyle bir kızı.ama dün gece benim olmuştu fakat kalktığında ne tepki verecekti.ben o uyandığında ne diyeceğimi düşünürken saat 7 buçuk gibi uyandı ve karşısında yarı çıplak olan beni gördü.noluyo abi dedi ve kalkıp üstünden pikeyi attı.çırılçıplaktı ve çarşafta kan vardı.ellerini saçlarına atarak şaşırmış bir şekilde abi biz dün gece naptık dedi.bende istemediğimiz hiçbirşeyi yapmadık dedim.çarşaftaki kana bakarak bu benim bekaret kanım mı dedi.evet dedim ellerimi yüzünde gezdirmeye başladım.hatırlamıyomusun yoksa dedim.hayal meyal hatırlıyorum öpüşüyoduk ama sonrasını hatırlamıyorum dedi.birbirimize aşk sözcükleri söyledik.hiç ayrılmayacağımıza yemin ettik bitanem dedim ve dudağına öpücük kondurdum.ne yani şimdi ben artık kız değilmiyim dedi.sen artık sadece benimsin dedim.artık biz abi kardeş değiliz mükemmel bir sevgiliyiz seni hiç bırakmayacağım dedim ve dudaklarına yapıştım.bir yandan da göğüslerini okşuyordum.kendini yavaşça yatağa attı ve abi bu yaptığımız yanlış dedi.ben seni bir aşık olarak çılgınlar gibi seviyorum dedim.tamam bende sana hayranım ama biz kardeşiz dedi.hayır biz sevgiliyiz dedim ve üst dudağını emmeye başladım.hafiften karşılık vermeye başladı.sonra artık nolursa olsun dedi hızlıca öpmeye başladı.yatakta uzanmış öpüşüyorduk ve yarağım iyice sertleşmiş amının üstündeydi.sonra durdu ve abi ben hiç yarak görmedim gerçek dedi.ben yana yattım ve al bak incele dedim gülerek.kalktı ve yarağıma dokunmaya başladı.ellerken ben dedim ağzına alabilirmisin diye.abi kusarım yapamam dedi.bi dene dedim .dudaklarıyla kafasına değdirdi ve ben ağzına sok dedim hafiften soktu ben hafif doğrularak kafasını bastırdım.birkaç dakika aldı sonra ben iyice azdım ve hadi ayık kafayla yapalım dedim.tamam dedi yatağa uzandı ben üstüne çıktım yarağımı hizaladım ve yavaşça sokmaya başladım.yarağımın tamamını soktuğumda ahh çok acıyo abi dedi.alışcan sabret dedim gülerek.birkaç dakika gidip geldim ve boşalcaktım.içinden çıkarmadım ve bütün döllerimi içine boşalttım ve yanına yığıldım.mutluluktan uçuyordum.abi ne yaptın hamile kalcam dedi.merak etme ertesi gün hapı alırız yutarsın böyle çok zevkli oluyo dedim ve aşkım benim diyerek uzunca öptüm.birkaç dakika konuştuk gelecekle ilgili ve ben hadi kalk kahvaltı yapmaya gidelim dedim.yataktan kalktı çırılçıplaktı ve yerdeki eşyalarını topluyordu.o haliyle iyice tahrik olmuştum.rahat bişeyler giy üstüne dedim gülerek.tamam azgın sevgilim dedi.diğer odaya üstünü giyinmeye gitti.bende üstümü giydim ve odasına gittim.2 tane etek getirmiş biri dün gece giydiği diğeri iste ondan biraz uzun ve bol rahat etekti.tamam diğerini bol eteği giy dedim.kilot giyme ama dedim.abi sapıtma dedi gülerek.tamam ama kazağin dekolte olsun dedim.en dekolte kazağı giydi o da tam dekolte değildi sadece göğüs çatalı gözüküyordu.neyse evden çıktık.elinden tuttum abi beni kimse tanımıyorda seni arkadaşların görürse ne anlar dedi.seni tanımıyolar nasılsa sevgilim derim dedim.yolda yürürken çaktırmadan elimi götüne atıyor okşuyordum.kahvaltıyı yaptık sonra nöbetçi eczaneden ertesi gün hapı aldık ve hadi eve gidelim dedim.gülerek evde rahat durmazsın sen dedi.bende onun için gidelim diyorum ya dedim.eve gittik.kapıdan girdiğimiz gibi kucakladım ve salondaki koltuğa yatırdım.kıyafetlerinle çok güzelsin böyle yapalımmı dedim.kıyafetlerim batar dedi.bişey olmaz dedim ve kazağını göğüslerinden yukarıya kadar sıyırdım sütyeni de göğüsleri açılacak şekilde kaldırdım.eteğinin altından kilodunu indirdim ve ön sevişme yapmadan direk becermeye başladım.1 saat önce yaptığımdan dolayı bu sefer erken boşalmadım ve yaklaşık 10 dakika yaptıktan sonra bütün döllerimi içine boşalttım.normalde Pazar gitmesi gerekirken ikna ettim ve pazartesi akşam gitmesini istedim.üç gün boyunca en az 20 sefer ilişkiye girdik ve hepsinde de içine boşaldım. Ne olur e olmaz diye baya bir hap içti.sonra istemeye istemeye gitti ve 1 ay sonra vizelerimiz bitince ailemizin yanına gittik.1 hafta kaldık ve anne babam evde yokken 3 kez evde annemlerin yatak odasında ilişkiye girdik.bu olayların üstünden 1 sene geçti ve ben okulumu bitirdim ve memleketteyim.kardeşim üniversitede ve tatillerde geldiğinde devam ediyoruz.ikimizinde evlenmeye niyeti yok ve ben ona o bana gerçekten aşık…İsim : Mail :
Canli sikiş sohbeti yapmak için beni araya bilirsiniz. 00 237 800 00 66

Ateş gibi yanan bakıcıyı siktim

Evliliği çok iyi giden bir adamım. Eşim ile hiçbir konuda sorunumuz yok. Beni hem seks anlamında hem de huzur anlamında gayet mutlu ediyor. Doğumdan sonra eşim işe dönmek zorunda kalınca hayatımızda değişti. Çünkü bir bakıcıya ihtiyacımız vardı ve bir ilan verdik. Aralarından birkaç kişiyi de seçerek görüşmeye çağırdık. Neyse hemen ertesi gün bakıcılarla görüşmelerimizi başladı. Eşim onlara sorular soruyor ben de notlar alıyordum. Bir kaç kadın ile görüştük.Bir kadın geldi.İsmi Buse kadın çok güzel ve çok seksiydi.Geldiği zaman üzerinde kot pantolon ve beyaz bir tişört vardı.Kalçaları dolgun dışarı dönük yuvarlak bir popoydu kadın.Benim dikkatimi çeken oydu ama eşim görüşmeye başladı.Kadına ne sordu ise çok olumlu yanıtlar aldık ve referansları vardı bakıcı kadının.O günün akşamında eleme yaptık ve seksi kadın işe almaya karar verdik.Aklımdan çıkmıyordu vücudu.Karım birden ama bu kadın olmaz dedi.Neden dedim kadın çok seksi ve çok güzel seni kaybedersem ya dedi.Ben gülmeye başladım.Karımı çok seviyordum oda bunu biliyordu.O yüzden başta bunu belirtmek istedim.Bana çok güceniyordu aldatma konusunda bende ona tabi.Anlaştık bakıcı konusunda sonunda.Sabah ilk ışıklarında kapı çaldı ve bakıcı gelmişti.Boydan diz kapak hizası bir elbise giymiş ama yanında eşofman getirmişti.Bakmak için rahat davranması gerekiyordu.Çok hoşumuza gitti o davranışı.İşe gittik o gün.Ertesi gün yine aynı durum devam etmeye başladı.Ben işten ayrılmak zorunda kaldım.Anlaşamadık tartışma çıkınca işten ayrıldım.Evde kalmaya başladım.Bakıcı kadına eşim sordu sorun olurmu diye hayır demiş bana karışmasın işime sıkıntı değilmiş.
Eve gittim o gün.Salonda televizyon izlemeye başladım.Bu arada villa tipi bir evde oturuyoruz biz.Üst katta bakıcı evladımuzla ilgileniyordu ben alt kattaydım.Birden bana seslendi bakıcı.Yukarı çıkmamı rica etti.Hemen yukarı çıktı.Yıkama yapmış elbiselerini giydirmek için yardım istiyordu.Hemen yardım ettim.Giydirirken göğüs dekolteleri dışarıda görünüyor benimde istemeden gözüm takılıyordu.Benim baktığımı gördü gülümsedi önünüze bakında giydirelim bir an evvel dedi.Tamam dedim.Uyuttu neyse ki.Aşağı kata indi yemek yiyecekti.Benide yemeğe davet etti beraber yemek yedik sohbet ettik.Ben o göğüslerin ardından odama çekilmek istedim.Bilgisayarda film izleyip otuz bir çekecektim.Karımın doğum muhabbeti yüzünden azgınlığım tavan yapmıştı fırsat bu fırsattı çekecektim odamda.Bakıcı kadına söyledim odama çekildiğimi tamam dedi.Tam işe başlıyordum bilgisayarın sesi çok açık kalmış.Film başladığında ahhhh uhhhh sesler çıkmaya başladı.Sesi kapattım derken baya ortalığa yayılmıştı ses.Neyse ki durumu toparladım hemen.Kapı çaldı birden.Bakıcı kadındı galiba.Buyrun demeden içeri girdi.Ses duydum benimi çağırdınız dedi.Ben yataktayım üzerimdeki örtünün altında çıplaktım.Utandım hayır dedim.Yanıma geldi örtüyü kaldırdı aniden ne yapıyorsunuz eşiniz size kızar görürse dedi biliyordum kızda orospuluk olduğunu.Ne yapıyorsun sen demeye kalmadı sikime elini attı.Ben kendimden geçtim hemen.Bana hamile kadınların eşlerine özel muamele yapıyorum rahatlatıyorum sakin olun ufak bir ücret karşılığında gizlilik ile dedi.Ben kabul ettim.Ne kadar para isterse vermeye hazırdım.
Bakıcı kız ağzına almaya başladı.Telsiz yanında ağlarsa buradan duyarım dedi.Ağzına çok güzel alıyordu.Karım ağza almayı sakso çekmeyi hiç sevmez zorla arada bir yaptırırdım oda ne olaylar çıkardı.Neyse bakıcı kadın ağzının içine alıyor dilini sürüyor beni zevkten uçuruyordu havaya.Sonra yalamak istermisiniz diye sordu tabi ki lütfen dedim.Giydiği eşofmanı indirdi karşımda mükemmel bembeyaz bir am vardı.Hemen ağzım ile yumuldum kadın yatakta ben yalarken kıvranıyordu.Dilimi içine sokuyor her yerini yalıyor içime çekiyordum amının dudakçıklarını. Tamam yeter lütfen dedi ve yatağa yatırdı beni.Üzerime çıktı poposunu ağzıma getirdi ve dans etmeye başladı üzerimde. Amını ağzıma götürüp getiriyor ama dilimi sürttürmüyor iyice kudurtuyordu beni.Çok seksi bir danstı o.Ellerim ile dokunmama izin vermiyordu.Baya dans etti ve saçları ile sikime masaj yapmaya başladı.Çok seksiydi titriyordum resmen.Üzerime çıktı ve kendi amına aniden soktu lap diye girdi aletim.Amı sulanmış boşalmıştı biraz.Seks yapmayı seviyordu belliydi.Üzerimde gidip gelmeye başladı göğüslerimi yalıyor beni titretiyordu.Boynumu kulak memelerimi emiyordu kız.Sikim amının içindeyken üzerimde kıvırıyor dans ederek sokuyordu kendine.Sonra domaltmak istediğimi söyledim tabi ki dedi.Ama hemen boşalacaksınız dedi.Tabi ki dedim bende.Kızı domalttım bembeyaz göt deliği ve amı içimi geçirdi.Soktum biraz gidip geldim ve boşalma anında çıkardım içinden o söyledi çıkın hemen diye sakın içime bırakmayın dedi.Götünün deliğine doğru boşalmaya başladım.Boşaldıktan sonra arka deliğine sikimi sürmeye başladım.
Seks fantezilerimiz devam etti.Karım anlamadı hiç yakalanmadık.Kadın iyi bir bakıcı ve seks uzmanıydı bence.Verdiği hizmet çok iyiydi bence.Azan kocaların altına yatıyor bizleri rahatlatıyordu düşünün mükemmel ele geçmez bir fırsattı.Tarifede anal seks de vardı bir gün parasını ödedim akşama kadar arkadan siktim.Görev zamanları yataktan çıkıyor gerekeni yapıyor sonra yatağa dönüyordu hemen.Bakıcı orospusu kaç aydır azgınlığımı çekip almıştı içimden.Herkese böyle bir bakıcı tavsiye ederim arkadaşlar.Aman karınıza yakalanmayın ama.Bir arkadaşım bizden ayrıldıktan sonra bu kızı tuttu ve karısına yakalandı evlilik hayatını bitirdi bakıcı ile.

güvenli bir seks için

Güvenli seks demek hastalıklardan korunmak bunun için de cinsel ilişkide önlem almak gereklidir. Güvenli seks yapmak kavramı ortaya çıktı ve bu sayede cinsel yolla bulaşan hastalıklardan da kurtulmak önlem almak mümkün oldu. İlişki sırasında koruma kullanmak önemlidir. Koruma kullanmak yalnızca bilinen AIDS gibi rahatsızlıklardan değil diğer rahatsızlıklardan da korur.
Canli sikiş sohbeti yapmak için beni araya bilirsiniz. 00 237 800 00 66

Mutlu Çiftler Yatakta Nasıllar

Mutlu Çiftler Yatakta Nasıllar
Bir çiftin cinsel anlamda birbirine bağlı olduğunu çok fazla durum ile anlayabiliriz. Birbirlerine cinsel anlamda bağlı çiftler birbirlerine şevkatli davranırlar. Affedici ve romantiklerdir. Ayrıca hassas ve birbirleri ile daha çok etkileşim halindedirler. kayseri escort Daha az keyifsiz ve şüpheci görünürler.
Cinsel hayatı yolunda giden bir çift dışarıdan belli oluyor. Herşeyden önce bu çiftlerin bir düzenleri var. Her ne kadar işleri yoğun olsa da çiftler seks yapmayı bir düzene oturtmuşlar. Bu düzen ne olursa olsun bozulmuyor. Mutlu çiftlere bakıldığında her gün sevişmedikleri ama belli günler düzenli olarak seviştikleri gözlemlenmiş. escort konya Çiftler bir şekilde yakınlaşarak seks ihtiyaçlarını gideriyorlar.
Cinsel anlamda hayatları yolunda giden çiftlerin birbirlerine dokundukları ve birbirlerini seks tehdidi ile cezalandırmadıkları görülüyor. Yatakta birbirlerine her zaman dokunan çiftler arasındaki seks daha doğal ve tatmin edici oluyor. Bu çiftler seksi bir cezalandırma aracı olarak görmüyorlar. Seks diyeti yapmak yerine kızgınlıklarını birbirlerine söylüyorlar.
Cinsel anlamda herşey yolunda giden çiftler gerçekçi davranıyorlar. escort antalya Aşırı istekli davranıyorlar. Seksleri hiç bitmeyecekmiş gibi devam ediyor. Orgazm oluyorlar. Eğer bunlar olmasa da bu çiftler gerçekçi oldukları için seksin dinamiklerini görerek kabul ediyorlar. Bu konuyu üstelemiyorlar.
Cinsel olarak anlaşan çiftler özel geceleri hiç kaçırmıyorlar. Onlar sürekli farklı deneyim yaşıyorlar. Her gece özel giysiler ve iç çamaşırı ile birbirlerinin karşısına çıkabiliyorlar. Mutlu çiftler bu tür şeyler satın alıyorlar. Karşısındakini önemsiyorlar. Kendilerine ve birbirlerine güveniyorlar ve birbirlerinden utanmıyorlar.

İdeal Seksin Süresi

İdeal Seksin Süresi
İdeal seksin süresi hakkında bir yığın şehir efsanesi var. Seksin süresini çoğu kişi uzun olarak düşünüyor. Hatta kısa süren seksin kaliteli olmadığını düşünüyor. Eğer siz de böyle düşünüyorsanız yanılıyorsunuz. kayseri escort kızlar Çünkü ideal seksin süresi sanıldığı kadar uzun değil.
Seksiniz ne kadar tutkulu olsa da orgazm aşamasına gelindiğinde süre kısalıyor. Eğer birileri size tüm gece seks yaptığını söylüyorsa ve hatta konuya ilişkin rakamsal bilgi aktarıyorsa bilin ki hava yapmak için yalan söylüyordur. konya escort Eğer siz bu kişilerin seks hayatına bakıp aynısını denemeye kalkarsanız büyük bir hayal kırıklığı yaşarsınız ve tatminsizlik içine düşersiniz çünkü bu anlatılanların büyük bir çoğunluğu gerçeği yansıtmamaktadır.
Seksin içindeyken önemli olan süre değil, tarafların karşılıklı paylaşımlarıdır. antalya escort Eğer doyuma çok kısa sürede bile ulaşılabiliniyorsa gerçek başarı budur.
Cinsel ilişkinin kriteri olarak zamanı değil, yaşanılan tatmin ve paylaşımı göz önüne alın. Toplumlarda uzun süren seksi güç olarak algılama eğilimi var. Uzun süren seks, günlük spor ihtiyacını karşıladığın halde spor salonunda hala ter atmaya benzer. Zahmetli, yorucu ve faydasızdır..
Konuya ilişkin yapılan çalışmalarda da 4 dakika süren cinsel ilişkinin ‘yeterli’ olduğu, 10 dakika süren cinsel ilişkinin ‘ideal’ olduğu, 13 dakika ve daha fazla süren seksin de ‘yorucu’ olduğu ortaya kondu.

Kadınlığını Göster

Dişiliğini Ortaya Koy
Dişilik ne demektir?
Dişilik sadece kadınlara mahsus olan bir durumdur. Kadın kendi bedeni ve ruhu ile gerçek bir kadındır. Bir kadının seksi giyimli olması ya da havalı olması onun dişilik özelliklerine sahip olduğu anlamına gelmez. Dişilik özelliği bambaşka birşeydir. ankara escort Kadının bedeni ile ruhunun bütünleşmesi, bir bütünlük sergilemesi durumudur. Sadece seksi olmak anlamına gelmemektedir.
Dişilik beynimizin sağ tarafı gibidir. Yani duyguların hakim olduğu alandır. Erkeklik ise beynimizin sol tarafı gibidir. kızılay escort Duygulardan ziyade mantık ve analitik düşünce ön plandadır. Normal yaşamda nasıl hem sol hem de sağ beynimize ihtiyacımız var hayatta da hem erkeğe hem de kadına ihtiyaç vardır. Kadın ve erkek iki farklı lobdur ama tek bir organdır.
Eğer kişilerde bu enerjiler dengesiz olursa kadınlar yüksek eril enerjisi göstererek dişilik yanını bastırıyor. Tam tersi durumda da erkekler dişilik özelliklerine daha fazla sahip olduklarında eril enerjilerini bastırıyorlar. eryaman escort Bu durumda kişilerin hem bedenen hem de ruhsal olarak huzursuz hissetmelerine neden olur. Bu denge önemlidir ve bozulmamalıdır.
Erkeksi yanı güçlü kadınlar daha sert görünürler ve konuşmalarında sert bir tavır vardır. Beden dili de davranışları da serttir. Erkeklerde dişilik yanı daha güçlüyse o zaman bu erkeklerin tavırlarında yumuşaklık vardır. Daha duygusal ve hisli davranırlar. Bunun nedeni beynimizin hangi tarafını daha çok kullandığımızdır. Eğer kullanmamız gereken yerin tersini kullanıyorsanız o zaman denge bozuluyor.
Biz erkeklere eril yanlarını dengede tutmalarını öneriyoruz. Kadınlara da dişil yanlarını dengede tutmalarını öneriyoruz.

tamamen gercektir evli ciftle birlikte olduk

Anlatacağım olay tamamen gerçektir.Ben , ve eşi arasında yaşanmıştır. Bir hafta oldu ve hala rüyamı gördüm yoksa diye düşünüyorum.Nette tanıştık, uzatmıyorum birkaç kez msn.de camda seviştik, tam kafa dengi entel, kültürlü çok sıcak insanlardı.,ama sorun şu ki başka şehirdelerdi,tam 650 km,çok istiyorduk birbirimizi, otelde yer ayırtmamı bile istemedi yeterki sen gel dedi..Sözleştik ve arabamla yola çıktım.Akşam üzeri oraya gittiğimde işyerinde çalışıyormuş geç çıkacakmış, onunla telefonlaşarak çıkacağı saati bekledim, buluşma anı gelmişti. buluşma yerine geldi bir alışveriş merkezinin önüydü. Zaten evleri oraya çok yakınmış, yürüyerek gittik..Beklenen an işte… kapıyı çaldı ve kapıyı karısı açtı..zaten camda görmüştüm,balık eti, iri memeli, çok seksi bir kadındı, mini etek giymesini ve içinde kilot olmasını istemiştim. Ellerimle çıkartmak için ve o kilotu hatıra olarak alacaktım.Oturduk ben kocasıyla yan yana de karşımızdaki koltukta…bacaklar karşımda biraz sonra yaş ayacaklarıma, benim o an orada oluşuma kendim de inanamıyordum. ’ın acelesi yoktu tabii konuşmayı uzatıyordu ama ben dayanamadım izin var mı dedim, ’in yanına geçebilir miyim artık dedim. İzin sizin dedi ve şimşek hızıyla pantalonumu sıyırarak karşı koltuğa geçtim. !in dudaklarına yumuldum ilk önce,….. dilini aldım emmeye başladım. Memelerini okşadım, o sırada da dayanamayıp ,yanımıza geldi,o gelince ortamızda bacaklarını iki yana açarak bizim bacaklarımızın üzerine koydu. İki elimle kilotun iki tarafından tutarak kilotunu çıkartırken kocası da kalçalarından hafifçe kaldırarak çıkartmama yardımcı oldu.o kilot artık bende hatıra kalacaktı. Artık am ortadaydı etek beline kadar sıyrıldı. Hemen yumuldum amı emmeye başladım. O sırada kocası da memeleri emiyordu, sırılsıklam olmuştu amcık,,hepsini yaladım. Sonra memeleri paylaştık. Dudaklarını öptük sırayla… yeterli kıvama geldikten sonra içine girdim. Ben yarağı yerleştirdiğim sırada eşi de dudaklarını emiyordu. Uzun süre siktikten sonra, alta geçti,elleriyle benim yarağı dipten tutuyor, taşaklarımı okşuyordu ben karısına girerken, bu olaya dayanamadım müthiş tahrik olmuştum, o sırada boşaldım in içine…. Ben boşaldıktan sonra da anında yerleşti ve karısını pompalamaya başladı, benim menilerin kayganlığıyla şap şap diye seslerle uzun süre sikerken be nde in dudaklarını öpüyordum, memeleriyle oynuyordum. Sonunda o da boşaldı, ben yoldan geldiğim için çok yorgundum ertesi günü devam edelim dedim ,tamam sabah erkenden yatağa bekliyoruz dediler, ve uyudum.Sabah odama geldi hadi bekliyoruz dedi ve gitti, ben de altımda boxer kilotla onların odaya gittim. hala uyuyordu gecelik sıyrılmıştı bacaklar meydandaydı. Hemen uzandım yatağa. ortamızdaydı. dudaklarını yavaş yavaş öperek bacaklarını okşayarak uyandırdım.kocası da arkadan yaslıyordu.bacaklarının arasına bacağımı soktum, ama elledim gerçekten gibiydi yine ıslanmıştı,uzunca süre onu aramızda okşadık. Kıvamına gelince bacaklarını kaldırarak tekrar araya girdim, ritmli olarak pompalamaya başladım. En dibe inince bekliyordum. O sırada dudaklarını emiyordum o benim dilimi emiyordu, bir ara la üçümüz dudak dudağa geldik, ben in dilini aldım o da alt dudağını emiyordu, sonra benim yarağı tuttu dibinden, sadece kafasının girmesine müsaade ediyordu, o sırada in dudakları da bendeydi, gözlerini açarak söyle bıraksın yarağı sok içime dedi kızarak, bende kızıyor bırak girsin dememle bıraktı tekrar vurmaya başladım. Uzunca bir süre siktikten sonra içine boşaldım, bu arada sürekli orgazm oluyordu. Ben boşalınca hemen yerleşti, o sikmeye başladı, benim menilerimden ıslanan am yine şakır şakır ötüyordu. O siikerken de ben ın yarağını tuttum , taşaklarını okşadım.in memeleriyle oynadım.bir müddet sonra o da boşaldı, ama i henüz doyuramamıştık ,güzel tam bir yarak hastasıydı, birbirimize sarılarak kısa bir süre dinlendik… sonra benim yarağı ağzına alarak kaldırmaya çalıştı.Önceden konuştuğumuz fanteziyi gerçekleitirmeye sıra gelmişti,benim yarak kalktıktan sonra i tutarak elleriyle ata biner pozisyonunda üzerime oturttu. şimdi kucağımda zıplıyordu,kocası da koltuk altından tutarak ona yardımcı oluyordu.sonra eğildi ve dudaklarını bana verdi, eğilince doğal olarak kalçalar havaya kalkmıştı, hadi dedim ’a tam sırası….. tek amcığa 2 yarrakla girecektik, denedi aynı anda olmuyordu ben biraz çekerek kafasının yarısına kadar çıkarttım, öylece girdi yavaşça, gözlerini kapattı, ikisi de içinde aşkım dedim ona… harikasınız dedi.çıkartmayın sakın.. iki yarak da içindeydi, inanamıyordum zor da olsa almıştı.,zevkten inliyordu,birlikte pompaladık,yaraklarımız da birbirine sürtüyordu, sonunda ikimiz de boşaldık daha doğrusu üçümüz.. çok mutluyduk, biraz sonra kalktık ve kahvaltılık almaya gidince mutfakta bir şeyler hazırlamaya gitti ben de arkasından yasladım, gittiğim zaman bunu da hatırlarsın dedim.okşadım sevdim mutfakta, geldi kahvaltımızı yaptık, ama devam edecektik henüz fantezilerimiz bitmemişti ve tekrar yatağa girdik. Yine ’i okşayarak yeni sikişe hazırladık bu kez bacaklar omuza yaparak yerleştirdim.Bir müddet sonra da arkamda ’ın yarağını hissettim, deliği hazırlıyordu ve iyice yumuşattıktan sonra önce kafasını sonra da tamamını soktu zevkten ölecektim bu kez ben tost oluyordum bir müddet ben onun karınsı o da beni pompaladı. in kulağına dedim ki ben seni sikerken kocan da beni sikiyor dedim.müthiş zevke geldi o sırada..sonra boşalmadan çıkarttı yarağı, yer değiştirelim dedi, bu kez karısını o bacak omuza yaparak sikiyordu. Ben de onun arkasına geçerek deliği hazırladım, in amından çıkan yarrağımı ın götüne yerleştirdim. Bu kez tost olmuştu.bir müddet böyle sikiştikten sonra boşalmadan tekrar ayrıldık. in isteği üzerine ben uzandım ve yarrağımı yalamaya başladı.. iyice yaladıktan sonra tekrar e yerleştirdim ve içine boşaldım.Sonra birlikte banyoya gittik, küvete ben ve duşun altında öpüştük , bana sabunlama lifini uzattı ben de onun sırtını amını her tarafını sabunladım, ellerimle yıkadım, da küvetin dışından bize yardım etti. Banyodan çıkarak giyindik.Bugünlük bitmişti, işe gitti . Ben de aynı şehirdeki diğer akrabalarıma giderek gece orada kaldım, ertesi gün telefonda le konuştum tekrar istiyordu , gitmeden bir kez daha sikişelim dedi, da geç gelecekti, ikimiz olalım dedi.Kocasından izin aldı ve ben tekrar evlerine gittim. İçeri girdim çocuk vardı evde, bir bahaneyle onu markete yolladı, çocuk çıkar çıkmaz hemen elbisesini çıkardı ve yatağa uzandı bende pantalonu indirerek yarağı soktum bir gün sonra müthiş özlemişim onu.müthiş bir am var zaten, gibi yanıyor, siktikçe sikilmek istiyor.Gerçekten herkesin hayalindeki gibi mükemmel bir kadındı. Biraz pompaladıktan sonra kapının zili çalınca yarağı çıkartmak zorunda kaldım. bana kahve yaptı oturduk kahveyi içerken onu nasıl sikeceğimi düşünüyordum, o da istiyordu.Beni bir yere götürmesini istedim, çocuğu evde bırakarak çıktık, akşam saatiydi hava kararmıştı. Arabaya binerek evden uzaklaştık, yemyeşil bir şehir olduğundan ormanlık alan çoktu, ana yolda giderken orman yoluna dönerek, 10 metre ileriye ışıkları söndürerek park ettim ana yoldan görünmüyorduk. Yan koltuktaki le öpüşmeye ve okşamaya başladım, kilot giymeden çıkmış evden. amcık yine ıslanmıştı. Uzunca bir süre öpüştükten ve dillerimizi emdikten sonra yarağımı emmesini istedim , eğilerek ağzına aldı, dondurma gibi yaladı,emdi. O sırada kalçasını kaldırıyordu ben de elimle kalçalarını ve amını okşuyordum parmaklarımı sokuyordum.artık zamanı geldi dedim, kucağıma gelmesini istedim koltuğumu tamamen yatırdım ve yüzü bana dönük olarak yarağın üzerine oturttum, dibe kadar girdi, önce yavaş siktim yarağı hissetti,sonra ritmi hızlandırdım. Ne kadar pompaladığımı bilmiyorum, hadi birlikte boşalalım dedi. İçine patlattım bende birlikte orgazm olduk.,sonra onu öpüp severek, okşadım , gerçekten özel ve mükemmel bir kadın olduğunu söyledim, tekrar arabayı çalıştırarak bir çay bahçesine gittik, kocasını telefonla arayarak, işten çıkınca oraya gelmesini söyledi.Buluştuk tekrar üçümüz sohbet ettik ve ben vedalaşarak istanbulda buluşmak üzere onları eve bırakarak kalacağım yere döndüm. Gece telefonda görüştük, onu arabada nasıl siktiğimi ’a anlatırken kocası benim boşalttığım menileri yalamış ve beni de yanlarında hayal ederek tekrar sikişmişler.En kısa sürede onları istanbulda istiyorum ama bu kez aramıza başka bir kadının da katılmasını üçümüz de çok arzuluyoruz. O zamana kadar bulabilirsek tabii ki, katılmak isteyen bayan olursa, anlattıklarımın gerçek olduğunu teyit etmeleri için öncelikle ve kocasıyla tanıştıracağım.Sınırsız biri olmalı.

doktorarda sevişir

giresundan ankaraya tıp okumaya gelmiştim.o zamana kadar lisede hep içimde erkeklere karşı bi ilgi vardı. herzaman en iyi arkadaşlarım kızlar olmuştu onları cinsel olarak arzulamıyordum. ama erkekler beni benden alıyorlardı. üniversiteye başlayınca daha rahat edeceğimi biliyordum. ik geldiğim gün ibrahimi gördüm. kumral saçlı uzun boylu tam bir köylü sexsiliği vardı.ibrahim osmaniyeden geliyordu klaslıydı ve bu beni çok etkiliyordu. ikinci sene eve çıkalım dedik ben hemen ibrahime teklif ettim amacım ona kendimi siktirmekti.ama ibrahim ekonomik sıkıntıdan dolayı eve çıkmadı bende mecburen başkalarıyla çıktım.aradan yıllar geçiyordu içimdeki ibrahim arzusuna engel olamıyordum. hele o halı saha maçlarında şort giyince kılsız bacaklarını gördükçe götüm kaşınıyordu adeta.ibrahimin hayaliyle her gece götümü parmaklıyordum.aradan yıllar geçti artık son seneydi ve ibrahimle aynı eve çıkabilmiştik nihayet ama 2 tane daha ev arkadaşımız vardı. bir gün diğer iki arkadaşım nöbetçiydi fırsat bu fırsat dedim artık siktirecektim kendimi.ibrahimin o koca yarağını ağzıma alacaktım.hemen gittim götümü traşadım. bembeyaz olmuştu. ibrahim zorlanmasın diye önce kendi kendime biraz götümü parmakladım.gece olmuştu ibrahim dizi izliyordu çılgınım üstünde hiçbirşey yoktu sadece boxer vardı. bende banyodan çıkıp bornozla ibrahimin yanına oturdum. ibrahim dedim hiç bi erkekle seviştinmi?yok dedi.ama köydeyken çok dana siktim dedi. bu heycanlandırmıştı. peki dedim erkekle sevişmek istermiydin.o da dediki öye azgınım ki seni bile sikerim şuanda. bende sik o zaman dedim. şöyle bi bakıştık.hemen dudaklarına yaptım . ibrahim şöyle bi geri çekildi bak gerçekten sikerim dedi. bende hadi sik onu istiyorum zaten dedim domaldım. götümü iyice ayırdım. ibrahim off dedi göte bak. ben yıllardır niye sikmedim bu götü.bende yılların acısını çıkarırcasına sik dedim oda önce ağzını sikecem dedi bende hemen ağzıma aldım. ibrahimin siki kazık gibi olmuştu bana domal sikecem artık seni dedi. krem sür dedim o da olmaz seni bağırtarak sikecem orospu dedi. bir anda götüme zorlamaya başladı o koca yarağını bir anda içime gömdü. ohhh dedim öyle bi inledimki. ibrahim delice sikiyordu beni. artık her gece bu göte gömeceğim diyordu ben mutluluktan çıldıracaktım. ibrahim yarım saat siktikten sonra boşalacağım dedi. bende dur dedim ağzıma boşal hepsini yutmak istiyorum dedim. o da memnuyetle dedi. ağzıma adım emmeye başladım ibrahim ağzıma fışkırttı tüm döerini rahatlamıştım. ikimizde çıplak halde yatarken nöbetten eve gelen diyarbakırlı şakir bizi o halde gördü. ne yapacağımızı şaşırmıştık ibrahim gülerek şakir dedi bunun götü çok tatlı sende siksene şakir olur dedi bana vermezsen herkese söylerim orospuluğunu dedi bende mecburen tamam dedim.şakir ağzıma vermeye başladı. sonra domalttı beni sikmeye başladı. ibrahim kalktı şakir dedi senin götünde güzelmiş sikiyim mi dedi. şakirde acır ama ben bu orospu gibi daha önce siktirmedim dedi. ibrahimde ben hallederim dedi içeriden krem getirdi şakir beni sikerken ibrahimde şakirin götünü kremliyordu müthişti.tam istediğim ortama kavuşmuştum artık bir değil iki sikim vardı. o günden sonra gece beni hunharca siktiler götümden yarak eksik olmadı. daha sonrada karsı ve erzurumlu iki arkadaşıma nasıl siktirdiğimi anlatacağım kendimi bekleyim muuuaaaahhh..