Home » Posts tagged "2"

eşimi ellere siktirdim 2

Eşimle çeşmede yaşadıklarımızdan sonra eşim baldızımı ayarlıyacağını söylemişti,baldızım gizem 23 yaşında oldukça sexi bir kadın,kocası yani bacanağım sürekli iş gezisi için şehir dışına çıktığından zaman zaman bizde kalırdı,bir akşam yine bizde kaldığında eşim cd ye bir porno koy yanlışlıkla bakalım tepsiki ne olucak dedi,yemekten sonra...

Continue reading »

acımasız yengem 2

Hikayeme kaldığım yerden devam ediyorum.yengem güzelce dövdükten sonra yapacakmısın bi daha söyle köpek diyodu bende ağzımda emzik olduğu için kafamı hayır anlamında sallıyodum.güzel dedi yengem şimdi seni çözecem ama emzik kalacak izinsiz asla çıkarmayacaksın diyodu.çaresiz emziğimi emiyodum.beni çözdü şimdi annen gelir eğer bişey anlatacak olursan...

Continue reading »

yangın firdevs -2-

|tekrar merhaba hikayenin birinci kısmını okuyanlara hemen devamını anlatmaya başlıyor okumayanlarada önce ilkini okumalarını tavsiye ediyorum. firedvsi zevkten delirtmiş ilk orgazımını dudaklarımda yaşamıştı.biraz sonra kendine gelince ayağa kalktı ve beni koltuğa iterek seni adi herif beni magvettin zevkten ölüyordum bunları nerden öğrendin bilmiyorum ama şimdi...

Continue reading »

servisçi 2

slm ben hasan istanbuldan beyaz eşya servisiyim gecen hikayenin devamını yazıyorum ben ayşeyle ikinci buluşmamız şilenin köyüne giddik rahat sikişelim diye pansyona vardık sabah 9 30 gibi yiyeyecek içecek odaya girdik yatağa yattık oturduk konuştuk bi süre ve yanan bedenlerin kavuşma vakti geldi ve öpüşmeyle...

Continue reading »

ask atesi vurdu 2

Tekrar merhaba sevgili arkadaslar sabah size ilk yazimi yollamıştım şimdi ikincisini gönderiyorum yazima başlamadan önce biraz kendimden bahsetmek istiyorum esmer tenli kahve gözlü 168 boy 54 kilo 88 70 90 ölçülerinde biriyim …..uykudan uyandığımda kaynımı bas ucumda gördüğüm an açıksa biraz korktum merhaba yenge seni...

Continue reading »

İntikamımızı Aldık – 2

Kübra hocayı temizledik ve giyindirirken Nuri “Aslında bu ceza buna az,bizim 1 senemizle oynadı. “ dedi.Halit “Lan bu eşim evde değil demişti. “ dedikten sonra Kübra hocaya bakarak “Eşin ne kadar yok ?” dedi.Kübra hoca ağlamaklı bir sesle “1 hafta yok. “ dedi.Halit “Yürüyün beyler...

Continue reading »

bodrum macerasi 2

Bodrum macerası 2 Aldığımız güzel tepkiler bizi anımızın devamını da yazmaya ikna etti. Özellikle bizlerle kendi anılarını paylaşmak için gelen E-Mail’lere teşekkürler. Telefonda yaşadığımız maceradan 15 gün sonra Meral’de Bodrum’a gelerek bize katıldı. O gecenin kritiğini yaptık, çünkü hepimiz müthiş zevk almıştık. Meral, ben ve...

Continue reading »

2 kişi bi nilayı

Nilay çok güzel vede sikişmeyi çok seven henüz 16 yaşında taş gibi bi hatundu.bir pazar günü dükkanda temizlik yapıyordu çalıştıgı küçük bir magazada raflları silerken eteginin alltından pembe kilotu gözüküyordu bizde arkadaşla dükkanı temizlleyip bunu eve götürmeye hazırlanıyorduk aslında hemde aynı mah. oturuyorduk neyse biz...

Continue reading »

birlikte 2

Birlikte (2) Özel bir giriş notu ekleyeyim. Birlikte (1) ile başlayan fantazi serisi bir arkadaşla birlikte oluşturuldu. Yani her bölümde bir onun (erkeğin) bir de benim (kadının) ağzından gelişiyor olay. O yüzden üçüncü ve birinci tekil değişimleri normaldir. Şimdi ikinci bölüm: Önümde tam bir orospu...

Continue reading »

öğretmenimle dersanede 2

Tekrar merhabalar, kıllı fizik hocasıyla sevişmemizden sonra bana bi fantazisi olduğunu soyledi.nedir? dedim benim gibi göğüsleri kıllı erkekler bulup film    çekelim dedi. bu fikir çok hoşuma gitti benim.ama göğüsleri kıllı erkek nerteden bulacaktık.    ailemle konuşmuştum fizikten ders alacaktım:) ilk ders aksamdı gittim gider...

Continue reading »