Browse Tag: amca

Kızını siktiren hüsnü amca

Yepyeni oyun türleri ve kuralsız bahis oyunu deneyimi işin siz de ilkleri yaşatacak bu heyecan verici şans oyunu ortamlarında kesinlikle sorunsuz oyunlar oynayabilirsiniz, harika devam etmek için karar verip çok kazandıran bu adreslerde üyeliği başlatmak yeni bonusları elde etmek klas olacaktır. Canlı bahis siteleri artık bütün kullanıcılar gibi sizin içinde son derece değerli olacaktır, profesyonel sayfalarıyla kullanıcı ara yüzündeki son derece hızlılık halleriyle bütün bahis sever kişilere unutamayacakları kararlılıkta şans oyunu sürdürme anları tüm kullanıcılardaki gibi sizi de ihya edecektir. Basit gelmeyecek bir para kazanma mutluluğu keşfetmek istediğinizde bu işini eksiksiz yapan özel adreste son derece çılgın getirilere uzanma fikri bambaşka olacaktır, belli şeyleri artık boş vermeye bakıp siz de kalite sunacak böylesi bir şans oyunu ortamında online bahis olayından büyük heyecan duyacaksınız. Kuralları olmayacak bu sitede kazanma hissi bambaşka sürecektir, bazı şeyleri artık boş verip siz de kazanmanın o tatlı yönlerini keşfetmeye bu şans oyunu sitesinde bakınız. Bugüne kadar ki oynadığınız bahis oyunlarını unutun, tam size göre işlemi kolay para çekme işlemlerinde hızlı ve adresi olan bu sitede kazanç elde etmek kolay olacak. Kaçak bahis siteleri çoğu kullanıcının asla vazgeçemeyeceği para kazanma yoludur, bu harika getiri yolunu tüm kullanıcılar gibi siz de artık daha basit şekilde aralamak istediğinizde her türlüsünü sağlayabilecek konumdaki şans oyunlarında online çözümler bir başka keyif verici bulunacaktır.

amca kızıyla yattım

İsmim kemal, 30 yasindayim, sizlere amcamin kizi haticeyle yasadigim olayi anlaticam.bu arada hatice evli 38 yasinda, kendisi tesetturlu beyaz tenli balik etli bi kadin, ilk otuzbirlerimden beri hayallerimi susler. Hali yikarken kalcalarini gizli gizli seyrederdim. Neyse hikayeme gelelim, yaklasik 5 yil önceydi, okuldan eve gelmistim annemler amcamlardaydi, ben odama gecip porno izlemeye basladim, ben bayagi dalmisim, amcamin kizi eve ekmek almaya gelmis, kafayi çevirdim hatice benim 15lik sikime bakiyor. Çok utandim hemen örtmeye calistim. Yanima geldi elini sikime atti yok mu sikecek biri otuz bir cekiyon dedi ben hala soktaydim. Sen olsana dedim, o da dünden razi hemen diz coktu basladi yalamaya ama ne yalamak, zaten dolmuşum hemen bosaldim. O durmuyor hala emiyordu, çok geçmeden benimki tekrar kazik gibi oldu, hemen domalttim, uzun eteğini belinin üstüne koydum, kilodunu siyirdim yillardir hayalini kurduğum got onumdeydi, basladim yalamaya, amini gotunu. Artik sik beni diye yalvariyordu. Sikimi yavaşça amina soktum bas parmagimi da got deliğine 5 dk bu pozisyonda siktim, sonra sikimi cikarip gotune soktum, itiraz edecek gibi oldu ama ben hizli hizli sikerek buna izin vermedim, 5 -6 dk da gotten siktikten sonra yüzüne ve esarbina bosaldim, bunu saymiyorum dedi ve tekrari için sozlesip ayrildik, bir daha ki sefere kiziyla birlikte siktigimi anlaticam.

Amca kızını arkadan becerdim

Amca kızını arkadan becerdim.
Merhaba değerli porno hikayeleri okurları ben Ankara’dan Meriç 26 yaşındayım. Amcamın 18′lik kızını götünden siktim. amcamın kızı Tuğçe 19 yaşında bebek gibi bi afet bir göt var bomba muhteşem bir kız. Neyse konuya gireyim amcamlar memlekete gitmiş tuğçe bize kalmaya gelddi ve işte vakit geldi dedim kendi kendime evimiz dublex benim odam yukarda ve misafir odasıda yukarıda kardeşlerim aşağıda yatıyorlar.
Neyse akşam herkes yattıktan sonra harekete geçtim üzerimi soyundum sadece baksırım kaldı kayganlaştırıcam vardı onuda alıp tuğçenin odasına girdim kapıyı kapadım yaz olduğu için oda kısacık bi gecelikle yatmıştı yaklaştım okşamaya başladım uyandı abi ne yapıyorsun dedi bende seni istiyorum arzuluyorum ölüyorum senin için dedim.
Ne olur yapma abi diye yalvarsada bunun kilodunu zorla indirdim bu sırtını dönüp haifif ağlayarak yattı neolur yapmaaa abii diyerek ama artık çok geç azdımki ne azma götünü biraz yaladım çevirdim amını biraz yaladım sonra memelerini sonra geri arkasını çevirdim o muhteşem göt deliğine hafif kayganlaştırıcı sürdüm bu ağlıyordu hala ve baksırımı çıkarıp uzandım üzerine kulağına derin nefes al dedim ve o ufacık göt deliğine benim kobrayı dayadım hafif hafif bastırmaya başladım.
tabi bu arada buda altımda inlemeye başladı ve bir anda zorlarken lık dedi kafası girdi bu bir çığlık attı hemen ağzını kapadım ve gidip gelmeye başladım öyle dardı ki götü neredeyse sikim kırılacaktı derken git gel git gel hızlandım ve içine patladım muhteşem bir patlama oldu öylelikle açılışı yaptık daha sonra ben bunu sürekli götten sikmeye devam ettim her fırsatta o da alıştı zevkini çıkarıyor evlenmesini bekliyorum amının tadınada bakacammmmm…

Amca Kızını Götten Siktim

Selam ben istnbulda oturuyorum yasım 29 bız 4 katlı bır apartmanda amcamlara aılece kalıyoruz yani her katta bırımız oturuyoruz neyse hikayeme gelelım . benim ortanca amcamın 3 kızı var en buyügü E ile aram cok iyi yası 22 kendisi 1. 65 civarında kocaman gögüsleri ve gocaman cıkık bir göte sahip bana devamlı el sakası yapar tabi bende ona ama bu sıradan seyler olarak kalır bir gun apartmanda sadece ıkımız kalmıstık gunlerden pazar dı ve ben evde porno film izliyorum birden kapı caldı ve panik oldum ama aklıma E den baskası olmuycada geldı neyse kapıyı actım E napıyorsun dedi bende film izliyordum dedim oda beraber izleyelim benimde canım sıkılıyo dedi bende kızım sen benim izledigim filmi izleyemezsin dedim oda niyeymiş sen ne izliyosun diyip odaya daldı o sırada adam kadını domaltmiş götüne sokuyor bende gördünmü ne izledigimi diyince sen spıkmısın dedi bende niye kızım sen sanki evlenince kocana veriycenmi dedim oda o farklı bu farklı diyince basladık tartısmaya yok bence bu yanlıs yok ıkı ınsanın arasındakı falan filan bu arada benim yarrak tas gıbı esfmanı zorluyo bızımkının gozude orda neyse kızım senle ugrasamam izliyceksen otur izle yoksa sen bilirsin dedim oda sesini cıkarmadı basladı izlemeye aradan 5 dakika gecti ben esfmanın üstünden sikimi oksamaya basladım baktım yan gözle bana bakıyo bende daha sıkı sıkı tutp oksamaya devam ettim bana oldu istersen ben yokmusum gibi davran diyerek alay edermis gibi yani ben burdayım dedi bende sende istedigini yap kızım burda macera filmimi izliyoruz napalım diyince sustu aradan 2 dakika gecti baktım eli kendi amının üstünde ama caktırmadan oksuyor ben artık onun oguzel götünü nasıl sikerim dye plan yaparken bir yandanda onu izliyordum ve ne olacaksa olsun diyip benim siki yerinden cıkarıp basladım 31 cekmeye tabi bizimki sokta ama gözüde benim yarrakta birden bana kac santim diye sormazmı bende 18 diyp ne o hosunamı gıttı istersen elleyebilirsin diynce yanıma skulup yavsca basladı 31 cekmeye bir taraftanda kendini oksamaya bende senin o güzel götünü yalamak istiyorum dedim oda tamam ama sadece yalıycan ileri gtmek yok dedi bende tama dedim ayaga kalkıp esfmanını ındırdı aman tanrım o ne güzl göt dedim sonra dmalıp kilodunu yana cekti bende basladım yalamaya tam 10 dakika yaladım sonra onun önüne gecip beni yarragı agzına verdim ve eger izin verir se onu götten skmek istedigimi ve bunların aramızda bir sır olarak kalacagını söyletince tamam ama krem sür dedi bende hemen vazelını alıp sürdüm yavas yavas götne soktum aman tanrım o kadar güzeldiki fazla dayanamadım ve götune icine bosaldım ve smdi o bana yer ayarla götüm kasınıyor dıyor bakalım önce sikeym onuda yazıcam cav……
Canli sikiş sohbeti yapmak için beni araya bilirsiniz. 00 237 800 00 66


porno izle - porno -