kuzenimin karısı ayşegül

slm arkadaşlar ben mert. size başımdan geçen geçen senemdeki bir olayı paylaşmak istedim. uzatmadan başlayayım, amcaoğlumun karısı ayşegül 1.65 boylarında beyaz tenli sarışın kapalı bir hamarat bir kadındır kendisi normal herşey seyirinde gerdeken birgün amcamlara oturmaya gittiğiimizde fark ettim bende o akşama kadar ona karşı hiçbir şey hissetmiyordum neolduysa o akşam oldu. çayla muhabbet ederken birden gözüm yengeme çarptı ve baktıki sikimi kesiyor su içmeye kalktım mutfağa geldi peşimden ve ufaktan bi espiri geçti aramızda ve bana geçerken ufaktan bi sürttü kendini aklıma kötü birşey gelmedi çarpmıştır diye düşündüm ve biraz sonra kalktık ve selamlaşırken elimi hiç bırakmak istemezcesine sıktı ve iyi akşamlar dedi ve geldik evimize ve akşam bana faceden naber nasıl diye bir mesaj geldi ondan gelmez olaydı çıldırttı beni orospu meğer bende 1 senedir gözü varmış biraz konuştuk ve iş sikişe geldi biraz konuştuktan sonra ayşegül ev temizliğine gidiyor gündüzleri ve bana yarın boşsan eve gelde birşeyler içilim oturur iki muhabbet ederiz ben seni arayınca gelirssin dedi ve hiçbirşey söylemeden çıktı tabi heyecan bastı nasıl olur nasıl yaparım dedim ama benim yarak oldu taşşş. neyse yarın oldu ve öğlen vaktinde beni aradı ve çalıştığı evi tarif etti ve bende gittim oturduk bi bardak kola içtim ayşegül normalde kapalı bi kadındır ama o günü üzerinde eşofman ve kısakol bi tşört vardı ve biraz konuştuktan sonra dünkü konuşmaları senmi yaptın demeye kalmadan kucağıma oturdu ve dudaklarıma yapıştı resmen elektrikli süpürge gibi çekirdu dudaklarımı içine biraz öpüştük sonra ben kalkıp soyundurdum bunu ve kendimde soyundum çırılçıplak olduk bembeyaz teni beni çıldırtıyordu hemen sikmek istedim ama birdaha bu fırsat ele gelmez diyerek vaktimiz varmı diye sorduğumda akşama kadar karınım sikebildiğin kadar beni sik kocacım dedi ve eğel diz çökertip ağzına verdim gözlerime inanamıyorum nasıl saxo çekmektir o porno yıldızlarına taş çıkarır kocasına belliki çekemiyor orospu benim yarak 21 cm hepsini boğazına sokup sokup çıkarıyor ve ımmmmh muck back diye seslerle yalıyordu ve dayanamadım kaldırdım ve sırt üstü yatırıp sıra bende dedim ve şaşırdı hemen yumuldum amına amının dilerini dilleye dilleye sularını yuttum kıvranıyor du artık sik beni kocacım kocam sensin hep sik beni diye inlemeye başladı kaltım ve amına birden 21 cm yarrağımı kökledim ve çıklık atarak evet sik kocacım çok güzel diyerek bağırıyordu altımda biraz ssiktikten sonra kucağıma aldım ve kucağımda içine boşaldım biraz dinlenip sigara içtikten sonra birdaha kaltık saxo ve öpüşmenin ardından kafaya koydum götünden sikecektim olmaz desede sikecektim biraz ısrar edince tamam dedi belliki hiç götten yememiş hiç acıma yok bende direk köküne kadar hort diye soktum çıklık atsana koymuşum amına 5 dakka daracık götünü siktikten sonra ağzına boşaldım ve kalkıp duş aldıktan sonra ben çıkıyorum bukadar yeter yine devam mı dediğimde kocam artık sensin kuzenine vermicem artık zaten sikemiyor siki küçük dedi bende sevindim artık hep sikicem diye çıktım evden gittim dışarıya ve yaklaşık 2 günde bir sikişiyoruz ayşegülle bakalım yakalanana kadar karım benim… İYİ 31 LER ARKADAŞLAR

kuzenimin arkadaşına

merhaba ben batuhan size 2 gün önce yaşadığım bir hikayeyi anlatıcam şimdi bir gün kuzenimle dısarıda mac yapıyoduk kuzenimin kız arkadası 14 yasında yani bizle aynı yasta neyse güzel sarğsın ortalmavi gözlü bir kızdı onu ilk gördüğüm zaman hasta olmustum güzel ve sexsi neyse kızı görünce gözüm direk eteğine kaydı sonra kuzenim kızı eve çağırdı kızın adı gizemdi kuzenimin annesi ve babsı işteydi bizde gizemi eve götürdük kuzenimle aramızdan su sızmazdı birbirizi hep kolarız neyse gözüm kızın mini eteğlne kayıp duruyordu sonra kız beni fark eti ve bana bir bakıs atı aletim kalktı ve pantolonumu zorlamaya basladı kız ıngözüde benim seyime kaydı bunu kuzenimde fark eti sonra ben gtitim ve kızın yanına orutdum onu soymaya basladım o sırada kuzenimde kızla konusuyordu kızda bizlm gibi azmıstı üstünü çıkartığımda küçük memelerinl g,rdüm yalamaya ve okşamaya baslamıstım kız zevk alıyordu gözlerini kapamıstı ve dudaklarını ısırıyordu sonra kuzenim eteğini çkartı kızı iç çamaşır giymemişti kuzenim mını yalamaya basladı o sıradada ben pantolonumu indlrdim ve aleti0i kızın azına verdim yalamaya başladı bende zevk almaya baslamıstım tahrik olmustum sonra pozisyon değiştirdik kuzenim oturdu kız ise kuzenimin aletinln üstüne oturdu kuzenim kızın içine boşaldı ben ise azına bosaldım ve hemen hemen hepsini yutu sonra kızı masaya domaltım ve aletimi içine sıktum 5 dakika sonra kğz ve ben aynı anda bosaldık kuzenimde önde yalatıyordu sonra kuzenim yatağa uzandı kız üstüne çıkıp amını deliğe ayarladı bu sğradada ben göt deliğine girdim sonra oda kuzenimin penisine oturdu sesli bir şekilde ahlamaya basladı onu 2 3 dakika daha siktikten sonra ilk ben sonra kız ve kuzenim bosaldı kızın amı kanıyordu sonra banyo yaparken ben kızın amını yıkıyordum o sırada yine azdım kuzenim de azmıştı bide orda siktik sonra kız bidaha nezaman yaparğz dedi bizde istediğin zaman dedik ve gülüştük
Canli sikiş sohbeti yapmak için beni araya bilirsiniz. 00 237 800 00 66

sex külesi olmuştum kuzenimin

daha öncede sizlerle hikayemi paylaşmıştım. Kuzenim annemin ve benim ayaklarımı yalıyor artık onun tamamıyla karıları olduk ayakalrım artık kadın gibi hergün ojeleniyor pedikür manikür kadın giysileri vs. Annemin zaten herzmanki hali. Kuzenim kendilerinin bir fetişist grubu olduğunu benide oraya götüreceğini söyledi gittik…Kötü bir daire idi içerde 5 . tane pis kokulu içkili adamlar vardı hepsinin benim ayakalrımı yalıyacağını ve onların fantazilerinin tamamen uygulanacağını söyledi ve gitti. Hepsi bana annemin adıyla hitap ediyordu ve ilk yapacağım kişi annemin eşyalarını getirmemi istedi. Ertesi gün onun istediği gibi geldim hazırlandım. Istediği ojeyi sürdüm ve yine istediği gibi parmak arası terlik giydim. Siki çoktan kalkmıştı.Kucağına oturdum boynumu omuzlarımı sırtımı öpmerye başladı siki çok sertti ve beni zorlamaya başlamıştı. Yumuşak bakımlı ve ojeli ellerimi sikine götürdü ve okşamaya başlamamı söyledi. Dediklerini yapıyordum. Ipeksi tenim sikini okşadıkça ayı gibi bağırıyordu.Kadın gibisin, çok güzelsin… Yere uzandı bir ayağımı sikine koydum ve diğerini topuğumdan tutup ağızına aldı. Ohhhhhhh bu ne mükemmelik. kadın gibisin çok güzelsin ohhhh. Aynı annen gibisin seni sabaha kadar sikicem mervem diye anırıyordu. 2 Ayağımı birleştirip sikini arasına aldım bileklerimden tutup şap şap şap diye kasıklarına vurduruyordu. ( )Ayakalrımı sikerken sonra ayağa kalktım ve dömeldim. Sikini kalçalarıma vuruyor parmağıyla deliğimi açtırıyordu. Ben inlemeye başlamıştım. Evet orospu çocuğu hazırsın dedi ve kafasını yerleştirdi. Büyük acı duyuypordum inleeee bağır sik beni diye haykır diyordu. Dediklerini yapıyordum. 5-10 Git gelden sonra rahatlatmıştı. Deliğimi artık kasıkları ile popom birleşiyor çok hoş sesler çıkarıyordu. Belimden tutup hızla vuruyordu bana ve çok yüksek ilginç bağırma sesleri çıkarıyordu.Benim çığlıkalrımda . ona karışıyordu. Daha sonra içimden çıktı ve diz çöktüm. Arkama geçip sırtımı sikemeye başladı. Solaryumlu ve kremliydi. Parlak görünümü ona petek dinçöz ü hatırlatmış ve sırtıma boşaldı. O gün ayaklarıma 5 kere boşaldı ve beni dövüp cebimdeki 550 $ ı aldı. Devam edecek…

Şişli escort
Taksim escort
Topkapı escort